1

Summering av veckans jobbsökning:

Sååå, hur har det gått i veckan då????

Jag skulle rikta in mej mot mitt nätverk i veckan och det håller jag fortfarande på att förbereda. Det kommer att fortsätta nästa vecka. Jag har tagit fram en till kreativ ego-markndsföringsgrej och behöver nog ytterligare en sak innan jag väljer ut 3 st ur mitt nätverk. Jag godkänner mej själv på dom två punkterna.
Bokat intervju? Nja, via telefon har jag i alla fall pratat med ett företag i Umeå. Vi får se hur det går?

Tre jobbansökningar är skickade. Godkänt, tycker jag. Receptkort är skickade till avdelningscheferna på dom tre företagen.

Veckans bonus: ett företag har hört av sig till mej och vill använda två av mina kreativa ego-marknadsföringstips i sitt föreläsningsmaterial. Dom föreläser för arbetsförmedlingar och skolor. Kul! Eftersom dom ideérna redan finns ute på bloggen och facebook så har jag sagt ja till det :-) Kan det hjälpa någon att får ett jobb, så är det ju superbra :-)

Jag är riktigt nöjd över veckans "arbete" !!!!!

Trevlig kväll!!!!

Kommentarer:

1 AnJa:

skriven

Du ska absolut vara nöjd med din vecka!!! Och va kul att få inspirera andra!

Kommentera här: