2

Daisy Beauty

     

I fredags åkte jag även hem till byn och hann inte hämta min post i brevlådan. Idag när jag kom hem låg min kusin Kristina Normans tidning och väntade snällt på mej i brevlådan. Hej Daisy Beauty! Kolla så snygg den är!!! Fullproppad med sminkinformation och andra bra beautytips och då menar jag fullproppad. Nästan en timme läste jag tidningen.
Kristina startade en blogg för några år sedan och nu har den alltså blivit en tidningen. Den 29 mars, på tisdag kan du köpa den i din butik!!!!
Småkuligast var "19 trender på 19 dagar" Karin Widén provar olika märkessmink i 19 dagar. Annat trevlig är att kjolarna i sommar äntligen ska vara strax nedanför knäna. Goodbye kortkort!

Enda missen i tidningen är mellan sidorna 42-45...det fattas en viss hund i repotaget ;-)

p.s Du kan givetvis prenumerera på Daisy Beauty...klicka här!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Kul, måste naturligtvis köpa - älskar tidningar men nuförtiden hinner jag sällan läsa :(

2 Sanna Wallenklint:

skriven

http://www.pitea.cc/org/org_browse.php3?category=1,1



Vet ej om du varit inne på länken ovan, där finns det mycket matnyttigt, går att söka på hela fyrkanten om man så vill! Lycka till!

Om du har någe tips åt mig tar jag tacksamt emot det, bor i Luleå och söker också jobb:)



Mvh Sanna

Kommentera här: