2

Tarot

     tarot, tarotstjärna


Nu är det bara Mona-gnäll och näsdukar ...huvva. Inte heller har jag hunnit lägga någon årsstjärna på mej själv. Sååå, fram med tarotleken.
Stjärnan är lagd och det blir ett lungt år. Närmast i framtiden är Magikern. Bara börja använda mina "verktyg". Flera vila-kort kom upp. Helt, ok! Behöver faktiskt sova...ska nog sova lite längre än till kl 08:00 i alla fall :-) Flera sociala-kort kom ochså upp. Visst! Kom förbi alla som vill, här finns kaffe och kaka...vänta bara tills förkylningen är borta... har ni festinbjudningar, så är det heelt ok att skicka dom redan nu :-) Annars verkar det mesta handla om hemmet och släkten och det lär det absolut göra.

Ett lungt år, det förtjänar jag!

Kommentarer:

1 AnJa:

skriven

Spännande! Jag läste mycket om Tarot och skaffade mig en lek för många år sedan. Tyckte det var otroligt intressant men allt föll i glömska. Hmmmm nästan sugen på att ta fram den igen :-)

2 AnJa:

skriven

Ps. Hoppas du kryar på dig snabbt. Lovar skicka inbjudan om jag mot förmodan ska ha fest, och tar även din inbjudan på allvar. Far vi åt Pite ringer vi!

Kommentera här: