2

Blev så sugen på Konradslimpan

         Konradslimpa

Igår blev jag så sugen på limpa efter att jag pratat och skrivit så mycket om den i veckan. Jag blev helt enkelt tvungen att baka limpan. Och den är god, verkligen god. Kryddor och sirap ordentligt med smör i degen. En riktig limpa.
Till helgen ska jag på Spakväll med tjejer...tar med mej en limpa dit. Nästa vecka blir det ochså en tjejträff....tar med mej en limpa dit. Vill du tävla om fem godingar, så kolla lite längre ner på bloggen.
Nästa blogg kommer ochså att handla om bakning. Håller på att fixa lite fika till mitt gamla jobb :-)

Kommentarer:

1 Therese:

skriven

Mmm, limpan låter smarrig, ta gärna med en i morgon kväll !

2 Mona:

skriven

Hej Therese

Jajjemän, det har jag tänkt göra. Inte riktigt gi, men det är ju lördag :-)

Kommentera här: