3

Hjälpsam expedit?!

    JC jeans
Jag har träffat på den märkligaste expediten ...ever... på JC!
Hon gav sig tusan på att jag skulle klämma mej ner i ett par jeans, storlek mindre. Värsta peppningen! Slår vad om att den bruttan håller på med triatlon fyra gånger i veckan, joggar uppför K2 en gång i månaden och säkert gör hon ETTHUNDRA situps VARJE morgon.

Hon sträcker fram ett par jeans och jag tråcklar mej i dom, men upptäcker att:

-Nej, det går  inte!

-Komigen, börja med nedersta knappen
knappen och kanpphålet nuddade inte ens i varandra

-Nej, det går inte!
här drog jag in magen, så naveln försvann (!)

Det går! Ta i mer!
sakta ....pressar...svetten fram i pannan

Jag sveettaaaas!

Ok, säger hon och tittar på mej....Det går inte!


Ååhh,  puh.... vilket träningpass!

Kommentarer:

1 AnJa:

skriven

Hahaahaaahaaa, tack för ett hjärtligt skratt till morgonfikat! Jag skulle ha trätt byxorna över huvvet på henne!

2 Malin:

skriven

Dom vill att man tar en mindre storlek. pga att jeansen går ut så mkt!! Tacka för de... man pressar på sig nåt som är ALLDELES för litet... Klart dom går ut sig! :)

3 Åsa Olofsson bästa syrran.:

skriven

Köper jenas på Lindex dom har ett märke "Cut för every curve" sitter bra för kvinnor med former och bra priser.

Kommentera här: