1

Min tillfälliga...

..heltidsanställning har gått tillbaka till timanställning. Idag hade jag en inbokad tid hos Arbetsförmedlingen. Träffade där min nya handledare. Hon var enormt effektivt i mötet och tio minuter efter jag landat på besöksstolen fick jag stiga upp från den med dom här orden från henne:
" Vi bokar in en ny tid om ca tre månader. Tills dess får vi se vad som händer"

Med mej ut från byggnaden höll jag ett papper i handen, där jag ska välja ut tre jobbcoacher från företag på orten. Arbetsförmedlingen väljer sedan ut en av dom, som ska bli min jobbcoach under dom här tre månaderna.

Kul att arbetsförmedlingen kommer med nått nytt! Spännande att se om det fungerar.

Kommentarer:

1 Åsa Olofsson:

skriven

Men hallå du har ju rätt att välja vem du vill ha! Det ska inte dom välja åt dig.

Kommentera här: