0

Äntligen lite kultur....

       OPI

Det är för lite kultur i mitt liv. I den här stan finns massor med kultur tex Krokodil och Akusticum. Där finns både rolig och underhållande kultur. Det taijmar aldrig med mina lediga dagar. Finns det en modern kultur som man kan bära med sig varje dag? En kultur som både syns och känns bra?
Svängde in på stan i går, gick in på Kicks för att handla ett nagelack. När jag gick in i butiken kom jag ihåg att jag läst om O.P.I på en av Daisy Beauty´s bloggar. Gick fram till O.P.I´s nagelack och tittade på färgerna. Mycket att välja mellan. Tog upp en folder med nagellacksfärger och börjar läsa....hm...här kan det nog finnas nått roligt!!! "Baugette me not"....Blushingham Palace"....ochså...där...titta....Chocolate Shake-speare. Ett nagelack som verkligen vänder sig till kvinnor..både choklad och kultur!
Mitt kulturfattiga liv har fått lite hjälp. Den får det bli...mot kassan!

 

Kommentera här: