2

Konrad´s limpa

            Konrad´s limpa

Under Påsken har sex limpor av morfars recept ätits upp. Ikväll bakade jag några till.

På jobbet vill dom ha receptet. Men det går tyvärr inte. Det här är ett familjerecept.

Om jag skulle ge bort receptet.... luuugn alla inne boijn !!!! ....så skulle:
1. Morfar snurra några varv......
2. Jag skulle få fira Jul, Midsommar, Påsk ...och säkert ochså födelsedag...ensam dom närmaste 60 åren.

Så...receptet stannar där den är, men i morgon tar jag med en limpa på jobbet.

Kommentarer:

1 Ingela:

skriven

Snälla, kan du spara en bit till en som kommer in lite senare på dagen. . .

2 Tesstamente:

skriven

Familjerecept.. jag förstår, det måste man vakta med sitt liv.



Räta maskor.. gulp.. har du en nybörjarguide för det också:-)

Kommentera här: