3

Pensionärssnöre

          pensionär

Mitt pensionärssnöre


På min brevlåda hänger en liten mojäng som dom en del pensionärer använder på sina brevlådor. Dom har nog ont i benen och vill inte gå ut till brevlådan i onödan.  Tror vi . Satt den på brevlådan när jag flyttade hit?

Nej. Icke

Bodde det en pensionär här före mej som satt fast den.

Nej. Icke.

Den har jag själv satt dit. Inte för att jag är pensionär och kommer inte att vara det på ett bra tag. Ont i benen har jag inte heller.  

Det är bara så enkelt att slänga ut en blick genom fönstret för att se om posten har kommit.

Ja. Japp

Lat?!

Ja. Japp

Kommentarer:

1 Sanne:

skriven

Hahaaa! Klockers! Vill haaaa!

2 Ingela:

skriven

Supersmart!



Ps. Laxburgarna är köpta, har inget eget recept. Ds

3 m a r i a k o d e n:

skriven

Hahaha....du är inte så lite cräjzy du..... ;)

Kommentera här: