1

Lipgloss...

                image694
Så här är det. Jag kan inte sminka mej. Är en makeup-analfabet...japp!  MEN, nu är det så, att jag har en kusin som ...med mycket stor sannolikhet ...är landets absoluta expert på området.
Hon har skickat upp produkter som jag nu använder. Av dom produkterna fastnade jag speciellt för en. Ett läppglans som sitter kvar....det går inte att äta upp :-)
Aura  - Ammunition.
Det är ett helt nytt märke som finns på att köpa på accessora.se

Så här länge satt det kvar på mina läppar:
Igår kl.11:30 applicerade  ( bara det ordet liksom) jag läppglanset. Tog hissen ner till garaget. Satte mej i bilen och körde från Piteå mot Öjebyn och körde förbi Öjebyn. Svängde västerut från rondellen. Fortsatte i ca 45 minuter. Under tiden åt jag läkerol och sjöng till radion. 
På Norrabyn svände jag vänster över Piteälven och körde inneboijn. Åt lunch med mina föräldrar, drack kaffe och doppade. Då var klockan ca 13:00. Hade fortfarande kvar Ammunition på mina läppar!!!!

Det tycker jag är ett bra läppglans!

Kommentarer:

1 Gela:

skriven

Ny sida! Snyggt!! Vi ses strax!!

Kommentera här: