5

Skidskytte-stickning

                     image648

Vm:et har börjat, men det har ju inte gått så bra för våra deltagare, eller hur? Idag måndag är vilodag i tävlingarna. Då tycker jag att vi kan börja med Skidskytte-stickning från i morgon tisdag 12/2  fram till 17/2 då tävlingarna slutar.

Hur ser reglerna ut?
Alla anmäler sig på kommentarer i det här inlägget. Skriv in namn/alias och länk till din blogg.
Vad ska man sticka?
I Skidskytte ska man skjuta ner fem prickar. Ni får sticka vad ni vill...men tolka siffran 5 på något sätt. All kreativ fantasi är tillåten. Det kan ju också var så enkelt att man använder 5 stickor när man stickar sockar :-)
Länka i din blogg till det här inlägget och ni får använda bilden hur mycket ni vill.

Så där .... då har ni hela dagen på er att fundera ut något och i morgon börjar ni.

Kommentarer:

1 Eva i Halmstad:

skriven

Jag har börjat tänka.
Eva.

2 Gela:

skriven

Här har du en till som tänker!

3 Susanne:

skriven

Kul idé. Hade gärna varit med, men nu är det så mycket flyttbestyr så jag hinner inte.
Hoppas du kommer igen med liknande saker längre fram.

4 Pärlmudden:

skriven

Ännu en tänkare här!!
Medans jag funderar, så stickar jag vidare på pulsisarna som sitter på stickorna just nu!
Ha en bra dag!
Heja Sverige! Jonsson ligger tvåa jst nu efter 2 skjutningar

5 Dockmamman:

skriven

Åh! Jag provar fast tiden är lite liten har ett pressat schema men jag kan och jag vill....

Kommentera här: