0

Kristall och knäck - check

          kristall och knäck

På julafton ska jag använda en ny parfym. Kristall eau de perfume från MAKE UP STORE.
Klarar Kristall en julafton bland alla glöggdoft, knäckätande och julgröt? Vet inte? Det måste jag testa. I den fina förpackningen följer det med ett halsband som man ska öppna och fukta en liten mjuk kula med parfymen. Sagt och gjort. Trädde på mej halsbandet och började laga lunch.

Till lunch åt jag BOB´s risgrynsgröt med mycket kanel ...tog lite extra kanel det är ju inte bara jag som äter risgrynsgröt med kanel om ca två veckor. Funkade bra än så länge..det finns än en vacker blomdoft runt mej :-)
Så kommer det stora testet. Hur fungerar Kristall i ett riktigt varmt kök med massor av juldofter samtigt?
Efter lunch började allt julbak. Mandellyllis ( mandel, apelsin) , Farmorskakor ( kardemumma ), Lingonsylt, och tillslut den söta doften av knäck. Nu är det toook varmt i köket. Två plattor är på, ugnen är supervarm och jag......det här är inte ofta ...svetttas.

Gör en liten 360 framför spisen och ta mej tusan...doftar det inte Kristall fortfarande :-)


Kristall - check!

Kommentera här: