5

Det har snöat och jag längtar till sommaren..

jag menar...urdåligt väder. Mina små frön dom jag dragit upp har fått ca 5 blad.....det är ingenting!!!!! Solen fattas värmen fattas. Det ska vara grönt och sommar, eller hur?!
I april förra året började jag sticka på en midsommarkrans. Ett tips som jag hittade hos Klockarbarn 
Gjorde om den lite grann och tovade några blommor,sydde fast pärlor, klippte ut blad  i filt, stickade några rosor och monterade ihop den.

Den blev en hit på Midsommar...och i år är den lika fräsch :-) Har inte vissnat nått!!!
image324

Varsågo´! Pyssel i dåligt vårväder.

Kommentarer:

1 sipusa:

skriven

Så smart! Å strikke blomsterkrans! hmmm.....idé??:-D

2 syglad:

skriven

Stilig, her er det en ide jeg kommer til og plukke opp ja.
Ha en fin kreativ søndag :-)

3 Marihøna:

skriven

For en flott krans! Og så kjekt at den holder seg like fin fra år til år :o)
Ha en fin søndag!

4 mimouna:

skriven

Vakker krans og veldig fin billedserie! Bloggen din er en av favoritene mine for tiden, mye kjekt å lese + en flott layout.

5 Storjägarn´:

skriven

tack, för alla fina kommentarer :-)

Kommentera här: