2

samma rubrik....ny handläggare

Af i Piteå har omorganiserat. En handläggare har hand om en bransch. Jag tillhör "service".
Det här var första mötet med min nya handläggare och det gick någorlunda bra. Vi tittade igenom mina uppgifter på datan. Vilka jobb jag har sökt den senaste tiden och en handlingsplan upprättades. OK.
Så lite regler om att vara skriven på Af när man samtidigt är timanställd. Jag söker heltid - såklart. Men om jag inom tre månader har kommit upp i en eller flera veckors heltid, så kan min handläggare skriva av mej från Af. Hur kommer jag att jobba under juli/ augusti ??? Jag är schemalagd på nästan heltid, men är det mycket att göra på mitt sommarjobb kanske jag måste jobba heltid .....i en vecka. Ska jag skrivas av då?. *suck* för att skriva in mej igen veckan därpå. Fatta vad mycket  extra jobb det blir. Allt enligt reglerna.


Jag hänvisades till 73 jobb.

 

Kommentarer:

1 Peter:

skriven

Nåt jobb av intresse?

2 Storjägarn´:

skriven

Hej.
Well, alla jobb är i min branch, tre av dom i norra Sverige :-)

Kommentera här: