0

Deppis-kollage

image333

Guuuu´så less jag är vädret. Nu ska jag gnälla!!!!!

Varför måste kommunens sopmaskin sopa gatan utanför mej  kl 08:00 när det har regnat i tre dagar? Hur mycket smuts kan det finnas efter tre dagars regnande?? Behöver man köra tre varv på den här gatan? 30 min sömn åt fanders.

En blomma har kommit fram av mina petuior. Den líknar ingenting av bilden på fröpåsen. Ok, att den är rosa men inte tusan är det en rund bolla av blomman. Bara enkelblad. Jag ska reklamera.

Hon som bor ovanför mej går inomhus med högklackat. Tack för det!

En annan granne håller reda på ALLT. Hur ids man?

Bensinpriset ska höjas?!

A-kassan ska ha in tre till blanketter !




Kattmaten är slut , så jag måste ut i regnet i alla fall!!  .........* suck*


'**************************************************************************************************
uppdaterad:
två hårtorkar har brunnit för mej.

Kommentera här: