8

VM- stickning Friidrott Osaka, Japan 2007

Nu är det så att jag är intresserad av att se på idrott. Sen i vintras tycker jag ochså som att sticka. Det blir inga avancerade saker på stickorna men det är KUL!

Har letat runt på nätet efter VM- stickning. Har inte hittat någonstans där det ska vara  VM.stickning.
Då startar jag en egen VM- stickning.

Så här kommer det att fungera.

***Uppdatering: Mål: 2/9 kl. 14:10 ***
Har skrivit fel datum. VM pågår 24/8 - 2/9
image381
***** Uppdatering*****
Gren 2

Känns en sjal eller tröja för stort ? Sticka ett projekt som känns bra för dej.

Vill du sticka med ....gör gärna det.

Kommentarer:

1 Soili:

skriven

Jag hänger på detta.Förra året var med i Fotbolls VM stickningen.Räcker det med att jag anmäler mej här,eller ska jag göra något mer???
Hälsningar Soili

2 Storjägarn´:

skriven

Hej Soili.
Det räcker bra. Välkommen. Lycka till!

3 Agneta:

skriven

Vill vara med. Det här kan bli kul.

4 Storjägarn´:

skriven

Hej Agneta... Väkommen och lycka till !!!

5 Ulla Grundberg Larsson:

skriven

Hej, jag har för avsikt att vara med. Har ett projekt som passar utmärkt att färdigställa. Ulla

6 Ulla:

skriven

Hejsan
Jag vill också vara med.
Gren 2.
Ulla i Kalix

7 Storjägarn´:

skriven

Hej Ulla GL och Ulla i Kalix!
Välkomna ni ochså och lycka till

8 Ulla:

skriven

Tackar
Ullorna verkar vara på gång.
Tack för välkomnandet.
Ulla i Kalix

Kommentera här: