2

Det är ju inte sant vilken dålig dag!!!

Först börjar dagen med digital-eländes-tv-box som jag inte fått (se förra inlägget), och nu nästa grej.
Min akvarellkurs på ABF skulle börja ikväll. Vi är fyra stycken där, två av dom har åkt nästan tre mil, men det finns ingen instruktör där. Vi väntar och väntar...... och vem tar tag i saken, jo jag. Går in och stör andra kurser för att få tag i ett telefonnummer till någon som kan hitta våran instruktör.
Ringer till en som jobbar där dagtid får jag veta, ok, han ska undersöka saken och återkomma. Vi väntar och väntar.
Han ringer tillbaka och meddelar att han inte kan få tag i våran insturktör, men återkommer i morgon till oss alla med ett svar.

Jaha! Hur kul är det här då?! Vad ska jag göra ikväll då?

Se på glesbygds-tv!!!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Hör med din såger han kan fixa fram "Hus fruarna" och några till avsnitt :-)
Men fråga mig inte hur....

2 Anonym:

skriven

:-) svåger var det...

Kommentera här: