2

tre dosor!!

Det här med tv-apparter och atteraljer tar aldrig slut. Digital -tv (som tog 17dagar att få till) är jag inte nöjd med. Det blir smårutor på bilden, bilden fryser fast. Måste ta ut kortet eller dra ut sladden för att det ska försvinna. Jag måste ha en separat dosa till analoga nätet. Köpte en DVD i höst och igår skulle jag spela in Lyxfällan.När jag programerar DVD:n så försvinner dom analoga kanalerna.  !!!!   Det är bara myrornas krig. Dom går inte att hitta igen. Jag gör sökningar, kanalerna fastnar inte. Jag blir såååå tröttt.....

Isen har tinat från Piteälven...om jag tar i, så når jag nog att kasta dosorna i älven.

Kommentarer:

1 normanova:

skriven

#? Tjena, jag har 5! Hjällp mig när det börjar rackla och Micke inte är hemmma! En till tv:n, radion, dvd, videon och en till luftfläkten.
Nu ska jag drick akaffe så att hjärnan sparka rigång sen far jag ner på bynoch drar lakan.

2 normanova:

skriven

Ja kaffet behövs bevisligen för jag kan tydligen inte stava...

Kommentera här: