1

Såååådär!!!

 
Efter ca en månad med handdiskning har jag en vanlig vardag igen :-) Genom en bekant till min morbror fick jag en halvgammal diskmaskin. Tackartackar! Kopplingen till kranen funkade inte. Svängde förbi IVAB idag och köpte en ny snabbkoppling. Lite tjorv med den ochså, såklart. Numera ska dom monteras upp-och-ner mot gamla snabbkopplingar. Det betyder när jag tar bort kopplingen från kranen så blir trycket uppåt i stället för neråt i diskhon. Nåja, då vet jag det efter första gången. Torkade både skåp och väggar.
 
Nu vill jag bara lägga upp fötterna och taaa det lugnt!!!

Kommentarer:

1 Gisela:

skriven

Hej! Vilken fin blogg du har. Jätteroliga illustrationer. Så händig du verkar vara! Fixar både bilen och kopllingen till diskmaskinen. :)Hur har det gått med jobbsökandet som du skrev om i tidigare poster?/Mvh Gisela

Svar: Hej Gisela! Men tackartackar. Man joxar och grejar och jag försöker lösa "mekansiska" problem på egen hand. Funkar ....sådär, men nått lär man sig alltid :-) Jobbsökande går lite trögt just nu, finns inte så mycket att söka, så jag försöker använda mej av mitt nätverk. Kul att du gillar min lilla blogg :-) Ha det bra /Mona
....Mona....

Kommentera här: