3

S(crap)booking

 
Jag hade inte riktigt koll om man säger så. Gick in på Rusta för att bla köpa julkort. Ser INTE vilken sort jag tar utan slänger ner ett paket från hyllan i korgen. Shoppar vidare och när jag kommer hem ser jag misstaget. Dom här korten ska man pyssla ihop själv - scrapbooka. Men åååh!! Stömmel!!!
2½  timme senare har jag gjort 10 kort. Posten gick för 2 timmar och 45 minuter sedan.
 
Ni släktingar som får ett av dessa fantastiska (!) kort, God jul!
 
 
S(crap)andet tog längre tid än...dom tidigare fysiska jobben i höst:
 
 
 
....och
 
 

Kommentarer:

1 Anette:

skriven

Men oj! Vilka fantastiska skapelser din släkt och dina vänner får som julkort :-) Och även om de inte kommer fram förrän till nyår så blir du säkert förlåten!

2 Ingela:

skriven

De blev ju superfina. Själv köpte jag kort för 1 kr styck på ÖB och skickade. Portot blev betydligt dyrare. Enkelt, men inte riktigt roligt att skicka. Kramiz från mig

3 Mona:

skriven

Tack Anette och Ingela. Det gick åt några svordommar :-) Dom blev faktiskt ganska ok.

Kommentera här: