1

Piteås längsta datasladd

             

Äntligen fungerar datorn som den ska. Hade en datakrasch, köpte laptop. Ett stort steg i min teknikvärld. Förra veckan Bredbandsstrul. När datorn gick att använda igen kom jag ihåg att förra hyresgästen hade ju lämnat en massa grejor. Har man sett. Bland allt kolliox fanns en lååååååång data sladd. Jag menar låååååång. Nu är det ju så, detta kolliox som han lämnade har legat ute i mitt kallförråd. Sladden fick tina en timme, sen pluggade jag in den i väggen och i datorn.
Tada!!! Det funkar.
Jajjemän, här sitter man i vardagrummet med en bärbar dator och känner sig modern.

Va? Trådlöst bredband???. Jo...om några år ....kanske!




Kommentarer:

1 Anette:

skriven

Just det! Det gäller att inte gå för fort fram med tekniken!!! Jag använder Gubbens Iphone som radio när jag går ut och går. Längre har jag inte kommit ännu med den och barnen stönar :-)

Kommentera här: