3

mer uppgradering i köket

     shabby chic



Uppgraderingen på över-romantiska detaljer i mitt lilla kök fortsatte idag. Jag åkte hem till byn och gick in på affären, Handplockat och fick lite inspiration. Där såg jag ett blankt kakfat med rosor på och kom på att jag har ju ett sånt hemma. Plastblommorna hittade jag på rea 70% i en annan butik på byn, 2 rum och kök .

Kaffekannan och gräddkanna är från mormor och morfars restaurang Konrad´s restaurang som fanns i Älvsbyn. Den lilla betjäntplingan var min mormors mor. Hon hade sucketter i den. Ljuslycktan är från IKEA.

På vägen hem svängde jag förbi Dollarstore och hittade tekoppar som jag kommer att hänga upp under hyllan som jag visat tidigare. Måste bara hitta några bra krokar till dom.

Kommentarer:

1 AnJa:

skriven

Jättefint!

2 Jenny:

skriven

Snyggt! Och lite över-romantiskt, haha :) Men för sig själv är det ju hur fint som helst!

3 Mona:

skriven

Jenny: Hej Jenny! Kul att "se" dej :-) Jag kollade in din blogg, mycket bra recept.

Kommentera här: