3

Mosters nya mackapär

      massagestol


Skyltsöndag idag. Jag och min moster har rantat runt på stan och som grand finale på eftermiddagen fick jag prova hennes nya mackapär - The Massagestolen.  En stol med allllaaaa finesser, med alllaaaa program man kan tänka sig. Jag läste igenom instruktionerna och tänkte att programmet Overall är nog bra.
Jooodå!

Det började lite lugnt med vaggningar, lite puffande i ryggen, men sen....

Som en nyupptagen fisk en sommareftermiddag, studsade jag upp och ner och åt sidorna. Inga handtag att hålla i sig. Nejdå! Plötsligt pressad vaderna fast med ett stålgrepp i massagestolens ben. Jag tar tag i jeanstyget nedanför knäna och lyckas dra mej loss. Skulle jag inte ha gjorde. Upp och ner, fram och tillbaka åt sidorna
Waaa!

Tittar på klockan! Två minuter kvar. Jag ska klara det, jag ska klara det!!!!

Visst klarade jag det *puh* och visst är jag lite mjukare rygg och axlar, men jag tror det blir NOT-Overall nästa gång.

Kommentarer:

1 AnJa:

skriven

Storskrattar :-D Du är för härlig! Den upplevelsen skulle jag ha velat se!

2 Anonym:

skriven

Vilken bra bild- du borde bli serietecknare. Maj

3 Elvy Karlsson:

skriven

hahaha, ser det som en film, hälsa söta Maj från mej och mamma oxå, å Janne.. ja , alla jag känner,..det är ett nöje att läsa på din blogg

Ha en bra dag

Kommentera här: