1

Daisy Beauty nr 2

daisy beauty

Nu har jag läst andra nummret av Daisy Beauty. Ok, jag är lite partisk. Det är kusin Kristina Norman som är chefredaktör, men jag måste bara visa er lite av tidningen. Den var riktigt, riktigt bra. Första numret gillade jag mycket. Tidning nummer två gillar jag ännu mer. Vilka bra repotage!!! Det är flera repotage men två tyckter jag utmärker sig. "Den svarta svanen" ..vilket sliiiit för att dansa på tårna. Dom ska vara i form, men självklart så är det olika för män och kvinnor, "deffar" eller "ätstörningar". Och "Drömmen om ett barn". Kvinnan Ulrika som åker till Riga i Lettland för att besöka AGA-kliniken och efter några veckor får ett + på stickan. Sen var det en helsida med steg-för-steg hur man sotar ögonen. Tack, säger jag som är sminkanalfabet. Kajal och mascara är fortfarande mina bästa verktyg i sminkväskan....eller, jag hittade ju ett bits i den för ett tag sedan.
I veckan kommer tidningen ut i butik. Köp den!

Kommentarer:

1 AnJa:

skriven

Tack för tipset :-)

Kommentera här: