3

Vinn 5 st hembakade Konrad´s limpa


 I veckan, kära läsare pushar jag igen för denna enkla tävling. Ett bra tips från dej och du kan få 5 st hembakade limpor av mej! 

 


I potten finns 5 st Konrads limpa.

Så här går tävlingen till:

Du mailar mej tips på företag som du VET behöver en till medarbetare. Leder tipset till en intervju, så bakar jag Konradslimpa till dej. Tipset behöver alltså inte leda till en anställning, bara en intervju.
Jag söker ( i första hand ) arbetsuppgifter inom administration, chefsassistent, kontorsjobb. Självklart tar jag emot andra tips. Jobbet ska vara på heltid och gärna inom Fyrkanten ( Älvsbyn, Piteå, Luelå, Boden ).

Du får maila in så många förslag du vill. Är du riktigt duktig, så kan du ha frysen full med limpa innan påsk :-)
Tävlingen pågår från idag 14/2 till 1/4 ...eller tills jag fått en anställning innan 1/4. Du skickar mailet till: bortaboijnsnabelahotmail.com

Om du bor i södra Sverige och kommer med ett supertips, så löser vi limptransporten på något sätt.
Välkommen med ditt tips!!!!

JAG VILL BAKA LIMPA :-)

Kommentarer:

1 AnJa:

skriven

Önskar jag hade ett tips. Om Konradslimpan är lika god som ditt hårda bröd som jag bakade i går och som nästa är slut skulle jag gärna tipsa dig om många jobb.

2 Tove Norman:

skriven

Jag spanar och spanar efter jobb så jag skulle få en möjlighet att smaka den berömda limpan, men det funkar sådär att leta Norrbottens-jobb när man bor i Huddinge.



Hursom, lycka till :) Kram / Kusin Tove

3 Mona:

skriven

Tack snälla Tove :-)

Kommentera här: