3

Summering och helg

Veckan summering på min jakt efter jobb!!!

* Målet för utskick av jobbansökningar 5 st, det blev 2 st.
* Fick ett tips på ett företag, kontaktpersonen har semester i veckan. Henne ringer jag nästa vecka.
* Målet för intervju 1 st. Målet uppnått. Ett företag jag haft praktik på ( för 4,5 år sedan ) har hört av sig och jag träffar henne nästa vecka.
* Jobbcoachen via arbetsförmedlingen är bokad. Första mötet nästa vecka.

Måste säga att jag är ganska nöjd!!!!!!

Ikväll är jag värd både en karraskål och ett glas vin!!!

Kommentarer:

1 Ingela:

skriven

Du är ju superduktigt! Hoppas verkligen att du får napp snart. Kram från mig!

2 Samara:

skriven

Det går ju bra för dig :)

Själv har jag inte sökt några jobb i veckan, bara skrivit en längre text som ska skickas in till en tidning,men det är ju ett sorts jobb det med.

3 Mona:

skriven

Ingela: Tackartackar, jo jag hoppas ochså på napp snart!

Samara: Kämpa på! Du får gärna "sno" mina ideer om du vill. Kanske det funkar snabbare/bättre för dej :-)

Kommentera här: