1

Ring,ring?????

     


Telefonen: *gäsp* ....tja, här händer inte mycket....
Jag: ok, det och det ska jag göra idag....mmm..och kolla upp det där...
Telefonen: nämen, nu börja det att kittla i magen....RING....om man skulle ta och busa lite grann.. * håller andan* ......he,he.....tre... fyra.... fem....
Jag: ...vilken bra facebooksida...den ska jag komma ihåg....
Telefonen: ååhhnnnuusläpperjagandan...RING....*håller andan*
Jag: Ringde det?....bara en signal!...den la nog på..
Telefonen: fyra...fem ...sex... åhhnunnuusläpperjagandan....RING...RING!!!
Jag: Jooo, det ringde.
Stiger upp och går mot hallen. Tar upp luren och trycker på gröna knappen
Telefonen:...aahahaha, prova tryck du!!! Jag trycker emot!!!
Jag: men, va tusan!!!
Telefonen: J a g  ä r  s å å å   s t a r k   RING!  *smile*
Jag: Men, fastnade den?????? Jag trycker till ordentligt.
Jag: Hallå, det är Mona!
Moster Maj: ....ska det ta så här lång tid att svara. Du bor i en tvårummare, inte i en villa???????


Nu är det färdigbusat!!!!!

Kommentarer:

1 AnJa:

skriven

:-D

Kommentera här: