2

Herr Maskinjävulen




Tror ni int´ att han har stannat kvar!!!! Imorse tog det nästan 30 minuter att starta datorn. Då "skallrade" bilden som en gammal tv-apparat med antenn på tv:n. Ni vet när man råkade stöta till antenn. Datorn släcks ner och startas om igen. Värsta är nog ett larm (!) som tjuter till och från. Kommer från hårddisken.
 J A G V I L L I N T E V E T A 
Men..ååååh. Sånt här vill jag inte vara med om.
Jag ska ju använda min dator i mitt jobbsökande och min idé som jag håller på att utforma. *suck*
Nu funkar den och får vara igång hela dagen.

Ok, solen skiner i alla fall och det ska bli 25 grader varmt. Mot altan!

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

ja min gamla dator gav upp för ett tag sen oxå så jag vart tvungen att köpa en ny fast jag inte hade råd :(

2 AnJa:

skriven

Det vore total katastrof om din dator gick sönder! Då skulle vi ju inte få njuta av dina roliga bilder och inlägg!!! Säg till den på skarpen att skärpa till sig!

Kommentera här: