3

Det här är inte normalt!!!

       






Andra gången den här vintern som jag skottar av altantaket, eller drar av snön. Huvvajobbigt. Först måste jag skotta en gång, så jag kommer åt ena sidan på altantaket. Sen dra bort snön och såklart skotta bort det jag fått ner på marken. Snön har drevat ordentligt på det bortersta hörnet på altantaket. När jag stog på stegen och tittade ner hade jag en kronolin av snö runt mej. Fy farao va´mycke´snö! Uppskattar att jag skottade bort 1,5 kubik snö.
Det här är inte normalt.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

fixa nåt gott fika till den 29 jan gissa vem

2 Mona:

skriven

Nåhå, Marcus. Har du fixat någon facebook än??? Nog fixar jag fika.:-)

3 AnJa:

skriven

Nej det är baske mig inte normalt. Var i hela friden tog den globala uppvärmningen vägen??? Hallå alla forskare, förklara det!

Kommentera här: