1

Buzzador och Cliniderm by ACO

      


Ett paket från Buzzador kom förra veckan. Den här gången med produkter från Cliniderm by ACO. Jag har tidigare testat en av produkterna i den här serien och den fick INTE bra betyg. Testade den på några av familjemedlemmarna och det började klia och några fick rodnader på huden. Hur är det med dom här produkterna? Jag har provat Cleansing milk Ultra Soft i några dagar och än så länge är den bra. Det står Ultra Soft  och visst blir huden mjuk av den, men ändå svider det lite grann i ansiktet när jag använder den...hm.. Den har en svag lagom parfymdoft.
Age Delay Serum är tunn och dryg i konsistensen. Den lämnar kvar en liten hinna på huden och kanske ska det vara så. Parymfri. Sist ut ,och bäst i mitt tycke, Active Protecton Day crem. Mjuk och skön och faktiskt ochså dry i konsistensen. Den sjunker ner i huden och huden känns sval. Den har en svag fräsch parfymdoft. Dom här ger jag betyg:
Cleansing milk Ultra Soft 3:a
Age Delay Serum 2:a
Active Protecton Day crem 4:a

Cliniderm by ACO finns på Apoteken.

Kommentarer:

1 Ingela:

skriven

Jag fick inte vara med i den kampanjen. Trist nog, men samtidigt kan man ju inte alltid få vara med på allt så. . . Vi ses i morgon em.

Kommentera här: