0

Min app !

                                                                   



Är man modern eller är man modern. Igår kväll gjorde jag en app på mej själv. App:en ser du ochså i kanten på min blogg -------------->
Appen länkar till min sida om tipsartävlingen och där kommer jag ochså att visa allt annat som jag hittar på under min färd till ett nytt jobb. Min lilla app har en copyright för mina vänner. Känner du att du har "säkra" besökare på din blogg så får du länka app:en om du vill. Jag vet att jag kämpar mot minst 150 personer om varje jobb som jag söker. Om jag får hjälp att marknadsföra mej med hjälp av mina snälla bloggarvänner, så är jag så klart tacksam.

Så ...i veckan fortsätter tipsartävlingen. VET du någon som behöver en till medarbetare, så kan fem hembakade Konradslimpor blir dina.

Veckans personliga mål är: 5 jobbansökningar ska skickat i väg. Förhoppningsvis har jag lyckat boka in en till intervju.

Kommentera här: