1

Utlottning av Daisy Beauty nr 3




I lördags träffade jag min kusin Kicki Norman. Hon startade en tidning i våras och nu kommer det tredje nummret ut. Kicki var så snäll och gav oss ett exemplar var av tidningen. Nu har jag alltså två, eftersom jag prenumererar på tidningen och kan då lotta ut ett av dom. Självklart kunde jag inte låta bli att läsa i exemplaret som jag fick, så jag lottar ut den som kom hem i brevlådan.

Tidningen är proppfull av information om skönhet, makeup-tips, repotage och dessutom har Daisy Beautys recentioner fått 2½ sidor i tidning.

Så här går det till:
1. Du kan länka Daisybeauty på din blogg ...eller 2. Klicka på Daisy Beautys "gilla" knapp på Facebook. Sen skriver du en kommentar här. Du måste skriva din mail, så jag får tag på dej. Ingen mail - ingen DB3.

På torsdag 25/8 kl. 11:00 slumpar jag en vinnare av Daisy Beaty nr.3

Lycka till!!!


 UPPDATERAD!
Grattis Linda till Daisy Beauty nr 3!!!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Jag är gärna med och tävlar om tidningen, har länkat till den i min blogg :)

Kommentera här: