1

I jeansbutiken

Jag: Hej, kan du hjälpa mej med ett par jeans.
Hon: Jajjemän, Vad vill du ha?
Jag: Crocker gillar jag, bootcut.
Hon: Det har vi just fått in. vilken storlek är du?
Jag: En 33.a ( PUNKT )
Hon: Näää, jag tror att du är mindre...en 31:a

Det är en stor skillnad på en 33:a och en 31:a. Just idag hade jag på mej min vanliga 33:a. Vickar upp blusen lite och ..

Jag: Nä, jag ÄR en 33:a ( PUNKT )
Hon: Ok, jag tar med en 32:a och en 31:a.. Dom är sträääätschhh, dom blir jättestora!!!
Jag: ....och 33:an

Går till provhytten och tar på mej 32:an. Den är snäv.

Expediten tittar in i provhytten
Hon: Titta...(glatt) Du behöver en snävare. Prova 31:an!!!
Jag: Aldrig! Jag får klautrofobi, för tusan!

Tar på mej 33:an. En skön vanlig storlek!

Jag: Den här tar jag!!
Hon: Men....
Jag: Den här tar jag!!
PUNKT!

Ska det vara så svårt :-)

Kommentarer:

1 AnJa:

skriven

Hahaha :-)

Kommentera här: