1

Temamånad hos Tankebubblor

       


Då och då har Tankebubblor teamveckor på sin blogg. Den här gången är det en Temamånad - April. Det var ett bra tag sedan jag var med i hennes utmaningar. Nu hakar jag på. Det kan du också göra.

"Hur långt har våren kommit hos mej?" Njaaa, inte så långt som jag hade velat i alla fall. Det är mycket snö på altanen. Solens varma strålar gör snart att hela altanen är framme, men det dröjer nog till slutet av april.
Varje vår sår jag sommarblommor. Den här gången hade jag ett litet missöde med mina petunior. Dom möglade....första gången ever det hände. Småplantorna som syns nu är ca 10 dagar. Hoppas, hoppas dom hinner ikapp.

Kommentarer:

1 Nilla:

skriven

Nej, inte så långt som man hade hoppas... men det säkert snabbt nu när april äntligen är här! Kul att du vill vara med! Ha det bra.

Kommentera här: