3

Temamånad April

     


Under hela april har Tankebubblor en utmaning. Dagen utmaning heter "8/4 När jag cyklar
Brukar du cykla, hur ser din cykel ut och så vidare om cykling."

Min blåa "tantcykel" står fortfarande i förrådet. Den blir nog där ett tag till. Ifjol stod den utanför dörren hela sommaren och jag tror jag använde den 3 gånger... stackars cykel. Det ska bli bättre i år.

Jag ser nått mer intressant som jag "fångat" på bilden. En kolsäck...hm...jag tror nog grillen hinner komma ut från förrådet innan cykeln!!!

Kommentarer:

1 Nilla:

skriven

Grillkolen får du ta fram tills temat den 29/4

:-)

2 Karin:

skriven

Haha, Nilla hann före med påpekandet om grillkolen:).

Cykla lugnt och ha det bra under vårdagarna!

3 Mona:

skriven

Jajjemän...det ska jag göra. Snart tar jag nog fram cykel.Snön har mått dåligt dom sista dagarna :-)

Kommentera här: