3

Så en medarbetare i vår!

      



Här är min senaste ego-marknadsföring!!!
Sen ungefär 3 veckor tillbaka har jag haft ett litet "projekt" ute i mitt nätverk. Jag har gjort en fröpåse med mej själv på framsidan och på baksidan finns mitt cv i förkortad form. Jag valde ut två kvinnor som jag vet har ett eget stort nätverk och bad dom hjälpa mej i mitt jobbsökande. Skulle dom träffa på någon i sin bekanskapskrets som behöver en till medarbetare, så skulle dom helt enkelt lämna över fröpåsen till henne/honom.

Först printade jag ut 5 st fröpåsar... och ytterligare 5 st fröpåsar förra veckan. Den här veckan började jag ochså att dela ut dom själv och har fått printa ut ytterligare 10 st fröpåsar.

Självklart är det med glimten i ögat. " Så en medarbetare i vår. Sådd: 1-8 v. internutb. Näring:regelbunden lunch. Planteras med trevliga lagkamrater".

Vad är det i fröpåsen...ett solrosfrö!

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Men gud så smart!!!

Mona - du borde starta eget med detta som företagsidé! :D

2 Ewa Rosenqvist:

skriven

Supersmart!!!

3 Mona:

skriven

Tack Ewa!

Kommentera här: