0

V.I.P

vip

Ibland händer det konstiga saker.
I veckan har jag tagit tag i träningen. I höst ska jag verkligen träna ordentligt har jag bestämt mej för.
Löste årskort på badhuset för någon vecka sedan, och i onsdags var det så dax för första kvällen att hoppa i plurret.

Jag parkerar bilen utanför badhuset och går in genom ytterdörren. Motionssimmet är lite senare på kvällarna, så i hallen satt några unga killar och pratade annars var det ganska lugnt i foajén på badhuset. Det är en bra bit fram till badkassan. Jag går där sakta fram och ser badtanten bakom kassan. När jag är halvvägs,så hör jag henne ropa:
-" Vilket nummer vill du ha på nyckeln?
Ok, tänker jag, vilken grej!! Nycklarna dom måste hon kunna bra :-)
- Ge mej den bästa du har!

Jodåserru! Inte alla som är V.I.P på badhuset!

Kommentera här: