1

Effektiv söndag

Så här mycket har jag inte hunnit på en söndag på mycket länge.....

Vid lunchtid bjöd jag en väns och hennes familj på grillade hamburgare, pressade i min nya hamburgerpress. När glassen var uppäten och dom åkte hem tog jag tag i höstbestyren. Kylan som varit dom sista två veckorna har förstört min sommarblommor. Det var bara att hämta skottkärran och tömma blomlådorna. Sen har jag städat bilen. Häpp! En gång på våren och en gång på hösten blir bilen tvättad :-) Vid det här laget borde jag vara lite trött, men inte! In i bilen med flaskor, kartonger och annat kolliox och plattan i botten till återvinningsstationen. Utöver det har jag tätat om ytterdörren och altandörren med fräscha gummilister......åsså, är det dax för tvättkorgen!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

det var som rackarns vilken energi du har fått- du kanske ska dela med dej!!! häls Maj

Kommentera här: