2

Snöelände

Oj, vad jag inte hinner uppdatera bloggen just nu. Andra bloggare visar sina fina jul och vinterbilder.
Sorry! Det enda jag gör nu är jobbar och skottar snö. Sista dygnet har det kommit ca 3 dm snöelände. Jag har skottat infarten tre gånger. I dag har jag och min granne hjälpts åt att skotta av våra altantak. Det tog några timmar kan jag lova.
Jag har i alla fall hunnit sticka ett par sockar..bild kommer. Nu landar jag i soffan och ser det som är kvar av skidor och alpint på tv.

/ Mona

Kommentarer:

1 Ingela:

skriven

Här skottats det oxå snö. Är glad att vi har en gårdstraktor, men det är en hel del som ska skottas i alla fall. Bäst att man tar en sväng snart igen. Kramen

2 AnJa:

skriven

Två bloggare - en tanke :-) Skrev just på min blogg att jag inte fattar hur alla hinner ALLT och BLOGGA dessutom. Skönt att jag inte är ensam. Vi har sorterat bort skottning och pulsar istället ;-) Katten ser ut som en undervattensfarkost när han kommer plöjande genom drivorna. Haha!

Kommentera här: