3

Makeup

          makeup

Här var jag igår med 12 andra tjejer. På Parelle i Piteå hade vi bokat in en makeup kurs. Eftersom jag är makeupanalfabet, så fattade jag nog inte hur ...bbbrrrraaa...produkterna var. Dom andra hade stenkoll på "rätt sorts borstar"...fundationmineral eller i krämform .....??!! ...Dior vs Lacome....?!

Vi gjorde i alla fall festmakeuper och det här är mina färger för kvällen.

Jag frågade hela tiden:
- Jag ser väl inte sjuk ut, eller? Vinterkräksjukan?

Jag menar grönt och gult kring ögonen...
Nejdå....passade visst jättebra i grön/gult...

Kul kväll med mycket skratt

Kommentarer:

1 Åsa O:

skriven

Men just ja jag har ju en ansiktbehandling där som vi fick i julklapp!!

2 Ingela:

skriven

Jag hade hoppats få se en bild på dig med maket på, men jag får väl avvakta till nästa jobbfest.

3 Storjägarn´:

skriven

Nästa företagsfest :-)...då blir det färger, glitter och glamour

Kommentera här: