5

Tredje världskriget.... i min trädgård

        

I morse upptäckt jag fienden. Dom har smygit sig in i min trädgård och lurpassat på MINA fröplanterade sommarblommor. Nu är det stopp!

Blandade en rejäl Cocktail a la Storjägarn´, laddade vapnet och gick ut på altanen.
" - Come on you little shits" väste jag i mungipan.
Så började det stora bombardemanget....
Diskmedel och vatten, diskmedel och vatten, diskmedel och vatten......

-"Moohhhahahahahaha, run back under your rock"

Så där, då kan man gå och dricka lite morgonkaffe.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Läste i en tidning - att man ska koka persilja och sen sila koket - så blir det vattnet en lus och krypdödare utan dess like. Maj

2 Camilla:

skriven

Eldkastare kan annars fungera... ;0)



Mycket trevlig blogg, hit kommer jag återkomma.

3 Anonym:

skriven

Persilja inköpes i morgon!!!

4 Anonym:

skriven

Välkommen tillbaka, Camilla.

5 Jsonanja:

skriven

Hahaha skulle bli stel av skräck om jag vore en lus :-) Gillar dina teckningar!!! De piggar alltid upp. Tack!

Kommentera här: