5

Äntligen!

                  kakor och bulla

Köpte en frys i december. Halvfrysen som finns under kylskåpet, här i lägenheten, räcker inte till mycket. Det har legat en kanellängd i botten på nya frysen och skrammlat ensamen i nästan en månad. Nu får den lite kompisar.

Kvällens göra....fast jag skulle ha gått ut och promenerat istället....kanelbullar. Receptet är från mjölpåsen ...och lite freestyle.......håller mej aldrig till recepten.
Passade ochså på att göra Farmor kakor.

På jobbet har vi " Matvana "......ikväll har jag missat en pinne. Vi ska ju inte fika * viftar med pekfingret*.
Nåja, jag överträffade mej själv med kakorna....sååå himla goda!!!!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

jamen JAG då- som aldrig har några hembakade bullar i min frys.Din favorit moster

2 Åsa Olofsson:

skriven

Men JAG då din favorit syster som aldrig heller har bullar i frysen!

Ska vi byta mod gårds gris kotletter????

3 Storjägarn´:

skriven

Kom förbi och hämta :-)

4 Ingela:

skriven

Ja, men matvanan är ju slut till veckan, så vi smakar gärna då. . .

5 Anonym:

skriven

Ingela: Måndag - vetelängder!!!!!

Kommentera här: