2

Tisdagstema: figur

          träna
bild: Storjägarn på promenad

Hoppsan... nu använder jag inte kameran till Tisdagstemat....
Så här såg det uti slutet av januari i år. Då tusan skulle här göras en långsiktig planering med figuren och hälsan.
Då kom vintern.....det snöade flera decimeter....när man skottat undan allt, så kom den där hemska kylan.  Hopp in i soffan och där satt man. Min kollega, bredvid mej på jobbt,  och jag har frågat varandra varje dag.
-Jaha, var du ut och gick i går?

Alltid ett nekande svar från oss båda!!!!
Men, NU är det dax att slipa på figur:en. Endast -3 grader ute och nyplogat....

Kommentarer:

1 Gunvor:

skriven

Häftigt tänk till temat!Jag tänker också varje dag att..nu idag ska jag gå ut på en långpromenad, men så kommer en massa emellan, väder o sånt! Jaja ibland lyckas det!

2 SysterLilli:

skriven

Vilken kul tolkning! Ställer in mig i ledet och tycker att beach 2017 passar också mig. Varför stressa sig i form? ;)

Kommentera här: