2

Teknik-elände...såklart

           usb-sladd

Klart att det inte skulle fungera på en gång.

Har tagit några bilder med min nya digitalkamera och ska ladda över dom till datorn. I instruktionerna står det.
" Anslut kameran och datorn via den medföljande USB-sladden och ladda ner bilden till din dator för att spara dem."
På bilden tagen med mobilen ser ni " den medföljande USB-sladden"

 Det där är inte en USB-sladd. På min dator finns inte ens ett vitt eller gult hål att stoppa dom där i.......*suck*.... alltså måste jag in till stan till veckan och höra var "den medföljande USB-sladden" finns?

Kommentarer:

1 Sofie:

skriven

Det där är ju sladden för att tjoffa in den i tv'n!

2 Storjägarn´:

skriven

Idag har jag hämtat en USB-sladd till kameran på butiken där jag köpte den...



Troligtvis felpackat i kartongen

Kommentera här: