1

Vitt och kallt

winter

Så här mycket snö har jag inte sett på flera år i decembermånad. Allt är pudersnö, ve och fasa om det hade varit blötsnö. Temperaturen har sjunkit snabbt idag... från -12 före lunch till - 20 nu ikväll...brrrr...

När det är så kallt ute, så är det ju bra att ha en blogg som man kan skriva i. Men, vilka kategorier ska jag ha i min nyrenoverade blogg?? 

Hittills har jag fått några förslag på nya kategorier till bloggen:
- upptäcksfärder i Norrbotten, från olika byar, för turister
- fortsatt bloggande om stickning, bakning och matlagning
- mina fantastiska, underbara överintelligenta systrar....???!!!... okej?!

....finns det fler förslag?


Kommentarer:

1 Mariann S:

skriven

Takk for kommentar i bloggen min :)

Vi har masser av fin puddersnø her hos oss også.

Det snør og snør... :)

Kommentera här: