2

Bloggen forsätter

Hej alla

Tusen tack för alla kommentarer om min Mimmi.

Jag har bestämt mej för att fortsätta blogga. Bloggen har jullov just nu. Under jullovet kommer jag att göra om lite grann på startsidan.

Förutom headern, kanske jag ska lägga till lite nya ämnen?. Jag bloggar i stort sett om samma saker. Räcker dom kategorier som jag har? Fínns det önskemål ?
En del av er känner mej bara genom bloggen, andra privat? Finns det nått ämne ni vill att jag ska blogga om?

Ordet är öppet. Varsågod!

Kommentarer:

1 Varkenoch:

skriven

Jag har inget att klaga på vad gäller din blogg! Mest gillar jag när du skriver om handarbete och om matlagning och bakning, men jag läser allt :)

2 eva:

skriven

upptäcksfärder i Norrbotten. Vart ska en Japan resa i Norrbotten för att uppleva det naturliga och säregna med landskapet och med folket. hur hittar jag till de udda men fantastiska ställena i Norrbotten, som jag inte hittar genom Turistbyrån. Jag vill gärna ha små intervjuer med "genuina" norrbottningar; vad rekommenderar dom, vad ska man inte missa enligt en typisk Hortlaxbo, Svensbybo, Vidselsbo, Överkalixbo, Tärendöbo etc. Vart bor jag om jag vill bo billigt? Hur ser det ut där - camera shots! Utvärderingar på boende! Be att få bo gratis mot en recention! Vilken service får man på olika små orter? Hur ska jag transportera mej mellan olika upplevelser och turistställen. camera shots camera shots camera shots......

Kommentera här: