2

Oasic gel

oasics gel

Tjejkväll på stan i förra veckan och ett kanonerbjudande på Intersport. Oasic-skor för endast 400 kr. Äntligen har influensan försvunnit ur kroppen och våren är på gång. Här ska ju promeneras!
I flera år har jag köpt billiga jympadojjor på ÖB eller Rusta. Har funkat utmärkt. Knyta fast dom och ut å gå.
Nu tänkte jag kosta på mej lite dyrare skor, men på kampanjpris.
BIG MISSTAKE!
Efter 200 meter kännde jag att det började ta emot bakom ena hälen.....det går över, tänkte jag. Har inte haft skoskav sen tonåren....
Efter ytterligar 100 meter känns det ännu mer. När jag kommit halvvägs på promenadslingan då gör det ont.
Där står jag och hoppar med ett ben i vädret.
-AAAJJJ, skräpskor!!!. *¤#% - vla dyra skräääpskor!!!!

Två blåsor a´ 200 kr /st finns på min ena häl!!

Kommentarer:

1 Daniel:

skriven

Ja nu ska du promenera så flitigt!

Du borde ta mej me!

2 Tesstamente:

skriven

Det är iaf kvalitetsblåsor:-) Eller:-/



Imorgon kör jag en tävling för att fira 3 månader av Tesstamentet och för att tacka för alla goa kommentarer och visat intresse. Hoppas du deltar:-)

Kommentera här: