1

En utmaning 5 x 5 saker

Tittade in på min kusin Kicki Norman´s blogg och ser att jag blivit utmanad. Tusan så svår det var att få ihop till den listan. Kicki tycker att det fattades en punkt i listan och där håller jag med - väskor. Här kommer ett försök i alla fall:


5 accessoarer...som blev 3



Ett ganska coolt hängsmycket. Jordgloben från 50 - eller 60-talet.  Kontinenterna står skrivet på svenska. I bild Nord och Syd Amerika


LC-ringen på mitt finger

.
Ett lååångt halsband jag fått av mamma och pappa. Gjort om det till halsband och armband. Flitigt använt på fester.



5 plagg....som blev 4



Tjocksockar...dom första jag stickade till mej själv. Dom är så varma och sköna. Raggigarn


.
Mina två superkjolar. Köpta på en butik här i Piteå. Ordinarie pris 1200 kr/ st. Köpte som på 70% rea.....tack så mycket!



Nyaste plagget en mörkblå väst. Endast ...och nu läser ni rätt ...20 kr....tack så mycket




5 skor....som blev 3



Dom här har jag använt en gång. Just nu står dom i skamvrån och får fundera över sina synder




Skinnskor köpta på Scorette. Supersköna med guldfoder..glömde ta kort på det.




Dom här är enna riktiga partyskor, man kan dansa bra i dom. Köpta på en butik här i Piteå


5 skönhetsprodukter som faktiskt blev 5.



Ammunition....snålar på den. Kanonbra. Sååå här bra är den





Mjuk, skön och bra




Festfärger som passar utmärkt för mej. IsaDora




Ska du ha snygga nagelband använd Lumene



Så var det en företagsfest och jag tänkte vara storfin i lösögonfransar. Så här gick det.


...åssså 2 väskor




En kuvertväska från Wedins...rymmer allt nödvändigt.



Min vardagsväska....i plasticfantastic. Köpt på Åhlens.


Moment; utmana  5 andra bloggar
....hm...har ju fått några nya läsare på bloggen...undra om dom vågar och vill??? 

1. Daniel   finne med humor
2. Tesstamente  berättar om sin tankspridda familj. KUL!

...och två gaaammmallla läsare
3. Waterdrops   friluftsliv, mat och lek med systerungar
4. Mariakoden  antar inte utmaningen, men nu har ni en länk till en underhållande blogg

...jjjaaaaaa fyra bloggar får räcka!

Kommentarer:

1 Ingela:

skriven

Oj hoppsan här har man blivit utmanad. Ska försöka komma på nåt. Får nog bli till veckan att ta tag i detta, men utmaningen är antagen.

Kommentera här: