2

Look, no hands!!!!

Imorgon har vi 50-60-talsfest med jobbet. Har googlat lite på ämnet och hittat att lösögonfransar var en hit redan då...på den tiden.
Igår bestämde jag mej för att skaffa just lösögonfransar till den här festen. Det här blir premiär. Har aldrig haft på mej lösögonfransar. Fick hjälp att leta reda på "fransavdelningen" Ett par fanns kvar av storlek medium och dom var lite krokiga, så då blev det storlek large. När jag gick från kassan på HM, tänkt jag  Hur ska det här gå till ? Det kommer att spruta tårar. Ska jag sminka ögonen före eller efter jag har klistrat fast fransarna? Dom kliar säkert. Katthår kommer att fastna i dom. Då kommer ögonen att tåras ännu mer.
Sen kom en till tanke. Large....hur långa är dom då? Om dom är laaaarge och fastklistrade på mina ögon, hur går det när jag ska  cykla till festen i morgon? Brukar promenera efter vägen som jag ska cykla och det är alltid motvind.......

               


Är det någon som ser undrande ut efter vägen....då ropar jag

-Look no hands

Kommentarer:

1 Emmeli:

skriven

Hej!



Tips; Sminka och måla mascara innan du sätter på lösögonfransar. Sen är det även bra om du har svart kajal tätt,tätt,tätt på ögonlocket för annars är det risk att det ser knasigt ut när du lägger på fransarna :-)

2 dyveke:

skriven

Herlig! Regner med at du kommer med en rapport om hvordan det går med de løse øyevippene :-)

Kommentera här: