1

lösögonfransar till företagsfesten....



             

Det gick! 
Om jag hade testade det här tidigare vi veckan, så hade jag vetat att jag skulle ha köpt flytande eyeliner i stället för vanlig kajal. Då hade det blivit snyggare.
40-45 minuter, minst tio tårar och halva limtuben. Sen satt dom där.

Igår kväll i PIteå, så blåste det....jjjaaa, motvind hela vägen. Kände fransarna böja sig i vinden. Fick parera med huvudet när jag cyklade.
Cyklade förbi en som krattade gården och kan tänka mej vad han säger till grannen:

.....såg ni tjejen som skakade på huvudet när hon cyklade ....
:-)

Man ser faktiskt piggare ut MED ögonfransar. Man ska kanske använda dom dagen-efter istället :-)



Kvällens tema var 50-60-tal. Det var håruppsättningar. Tidsenliga kläder. En tjej hade fatktiskt en skipantsdräkt från 60- talet. En annan tjej hade sytt sin klänning och jag glömde ta kort på den........

                    

Soligt, varmt, trevligt sällskap och god thaimat.

Kommentarer:

1 Sofie:

skriven

Åh vad häftigt! Måste testas nån dag!

Kommentera här: